關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年5月26日 星期二

20個月遊宜蘭台灣 DAY6 推介大樹先生

今日又可以hea 下咁遊!
 
一早去了DAZZLING cafe食個午餐!
 
唔使排隊,我去火車站果間,不過就係呢個時侯同老公吵架!
 
呢餐雖好好味~但心情差透了!
 
 
 




 
大鄉里唔識叫~無加麻薯係中間,返香港先知一定要加麻薯才好味!

 
呢個都好好味!!我一個人都清得哂!

 
食飽飽係周圍商場行一陣~仲買左幾個爸爸!!!
 
然後就去大樹先生玩!!
 
入場係大人要叫夠好似250台幣!我都忘了!
 
不過野食份量唔細,仲好好味!!
 
生果盤真係成個盤,因我要掛住陪佢玩!!
 
所以老公都唔會主動影相!我咪玩中間果場好似係3-5:30
 
睇返Anki果時D相,佢真係好Q,哈,而家都一樣'!
 
不過果時成舊飯!!如果而家佢實好投入玩哂D玩具!




 
勁多靚靚廚房!




 
呢個時間!Anki成日都學我搽面面!
 


 
呢度仲有沙玩!不過唔想污漕所以無玩!



 
玩到5:30就走,真係好鍾意台灣同日本有咁多親子地方!一日都唔夠玩!
 
行去搭車我地揀左去中山紀念堂站,比Anki到此一遊!

 
返到去去了馬辣,無book位,咁岩就有位!
 
真係幾好味~不過限時真係食得不爽!


 
食飽飽係周圍行陣!Anki要抱,無人抱佢就喊!!
 
之後試了牛奶黑糖雪糕!味道好夾!!!


 
 

 
 
 
 重溫
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: