關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年6月11日 星期四

NT 大師靚媽攝影團

個個都出哂blog我都唔執輸先!
 
好榮幸,呢日參加左今次活動!
 
再次多謝你無私教道!
 
我真係好鐘意影相!所以蕎真係好多相!
 
但總無比錢人影咁靚!
 
今次最得益係NT教左老公,佢係一個自大狂!
 
唔聽我教嘅!!!希望今次之後佢同我同Anki都影靚D!^^
 
第二次見肚B,Anki平時岩岩出黎一定唔理人!
 
但比肚B手上泡泡溶化!又肯拖姐姐!
 
又肯一齊影相!就算無訓都影!
 
呢日因地點好方便!坐鐵路仲方便!所以Anki唔肯小睡!
 
所以都好驚佢摟!
 



 
一開始已經摟!得佢一個唔合作!

 
好可愛我公仔BB!Gen媽一出蛋糕Anki又醒下神!

 
好啦!交下功課先~我覺得自己影得好一般!!
 
最差係個構圖唔知想點,真係有待改進!

 
小檬呢個美小男孩,令Anki幾咁甜絲絲!


 
小檬行開即變心事重重!XDD




 
真係唔好意思唔識就位,影到妹妹走哂光!

 
 



 

 
 
當然可以嘅話緊係搵下大師級影相啦!

沒有留言: