關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年3月9日 星期三

我們的六周年

又到了2月5日了!
 
真係好似發生係昨日!六年了!呢段日子!
 
其實真係會有淡左的日子!有時會因Anki令我們吵架!
 
但係,我開始要改變自己!我又真係對自己老公真係過份苛刻!
 
而見身邊朋友都有好多同樣問題!所以男人同女人真係大不同!
 
 
我同Anki落堂後去買左個靚靚蛋糕!
 
等大家食哂飯就可以比Anki小姐吹立足!
 
有小朋友家庭都知所有蛋糕都要比佢地吹一輪先可以食!^^

 
第二日鄧生同我地去地去慶祝,我地去左沙田德美!
 
呢間野真係無得輸,太美味!
 
自從Anki食過壽C後,佢都好喜歡食壽C!

 
呢個月都係要電子奶咀!而我係2月尾狠心下!
 
真係怪自己狠得太遲!


 
然後去沙田home square行街!
 
我好鐘意呢個商場架!而且近來決定裝修屋企!
 
行下攞返D靈感!
 
好期待快D裝修完!

 
Anki好鐘意呢個廚房,不過我地廚房無咁大!

 
第二日訓醒擺哂pose!好靚女呢!

 
媽媽我好小著高跟鞋,呢日去朋友屋企朋友係outlet買左好多鞋!
 
Anki仲試鞋!不過唔夠兩秒除左!哈哈!

 
 

沒有留言: