關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2016年1月20日 星期三

第一次試做激光脫毛@ A-PLUS

今次終於可以來做第一次試做A-PLUS脫毛!
 
今次要多謝柑媽幫忙睇住Anki!而且幫忙預約時間!
 
A-PLUS地址就正正係金馬倫道中間位!地點超方便!
 
上到去跟返預約時間就可以進去!
 
 
美容師會再簡單講返注意事
 
然後再細心睇有無毛未脫乾淨!
 
因前兩天A-PLUS會提點自行在家用脫毛刀脫一次效果最方便!
 
但係我就唔係好就手,所以美容帥要幫我做多一次!
 
而今次係多謝A-PLUS邀請有4次試做!
 
做8次效果最理想!之後都係單次性!
 
所以令我放心,最怕之後要買什麼什麼package!


 
A-PLUS 採用GentleLase Pro 24mm 激光脫毛
 
有冷凍功能!
 
我以前都做過激光脫毛!
 
感覺係非常痛!所以次次美容師都幫我教好細度數來打!
 
今次真的無痛楚脫毛!
 
開始時會消毒脫毛位置,打時會一面打一面噴出冷凍空氣
 
兩手打哂都只有輕微痛感!
 
會感到小小熱!但好快冷空氣減低哂脫毛痛楚!而且好快完成!



 
過程只需五至十分鐘!打完都無紅無腫!
 
次後配埋消炎膏走人!
 
基本上我係無搽過!而且感覺手仲白滑左!
 
期待下一次體驗!

 
公司名稱︰A-PLUS Beauty Medical Center
醫學美容:2723 0616 脫毛中心: 27231200
脫毛中心地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈16A
Facebookhttps://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk或 搜查:A-Plus Beauty Medical Center
 

沒有留言: