關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年8月15日 星期五

巧虎寶寶版

認識巧虎係肚B媽,見又唔貴,訂一年寶寶版先~
 
Anki一歲開始睇~現在都睇了5個月了,
 
Anki好喜歡,最大得益係佢好聽巧虎話,
 
我話巧虎要食藥,佢會呆了想一想,
 
之後張口,又學識咳學巧虎掩口,
 
而出街係主動拖手,一聽手拖手就拖,仲要一左一右拖實我同老公,
 
我知道剛學會行的小朋友會唔喜歡拖,
 
但Anki係我叫拖佢就拖,我叫佢行佢就行,
 
所以有時我會同佢行街唔怕佢攪攪震,所以成日比sales姐姐讚好乖~
 
而佢成日都跟教小動物形態跳舞,
 
識蝴蝶點海豚.......好可愛,
 
現一天會睇大概一小時,佢次次坐定後一定再起身搵巧虎一齊睇,
 
而見到豬仔公仔佢竟然會識搵牙刷刷牙,
 
所以原本岩同佢刷牙佢好抗拒,睇左2日巧虎已經一見牙刷就張口,同E.......
 



 
巧虎期期都跟本書同玩具,都好精又好玩
 

 
現在已識企起身,所以一開水浸身佢就唔肯起身

 
8月号都完,剛係書展我已經續訂幼幼版
 
我會等Anki 2歲先比佢睇~呢段時間我會同佢多玩書等佢再深刻D~

沒有留言: