關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年8月17日 星期日

6月生活 2 15 個月

打嘅都係6月,幾時打到8月,
 
第幾堂呢,哈,忘了~呢日同Anki手拖手上堂了~
 
幾咁溫馨先得架~~~睇巧虎學識聽電話,係咁喂喂喂~
 
今堂,學會用匙筆波仔,舉手
 







 
忘了記玩完水,Anki攬到表姐喊哂,
 
原本表姐好熱情比玩具佢玩,Anki就一野攬實人,
 
果日仲整好味蛋撻






 
日日一早訓醒就見到可愛豬心情就唔同哂
 
仲比我發 現佢照鏡個貪靚樣
 
 


 
成日對住照笑到彎哂腰


 
仲成日搶住做家務XDD
 
 
唔使咁得戚,第時有排你做~

 
 
呢日天真的我,係佢家姐屋企玩完煉奶包,
 
諗用麵包機8MODE整,
 
但諗唔到只有8分鐘造型,短短15分鍾要排氣渾買,
 
我最後整到好樣衰,但味道好正,
 
我用左花生醬,所以Anki無得食,
 
不過佢還是要攪攪震
 

 
只好比佢離遠睇啦~



 
我嘅料理係唔好睇但好食,成日睇Blog友仔整咩都咁靚,
 
我真係要諗下黠解

 
睇到個網教人整強餅又整,
 
又幾好味喎


 
第二日用BB芝士整原來BB芝士好難溶,要買芝士碎先得~


 

沒有留言: