關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年8月11日 星期一

6月的生活 15 mths

第二次返PG,識行識走,我覺得係佢見彤彤成日可以自己行黎行去唔抵得,

都好呀!自己行,好多人話佢識行睇馬騮咁,

都唔係呀!至少我好enjoy,手拖手出街街,

不過一放學佢好似又忘記點行路,真令人氣餒





之後個星期六我團購左個媽媽會嘅攝影團

影仙女造型相,雖然無爸爸份,但都好靚,唯一凱蕎等得好唔耐煩,

又估唔到收左相先記錄,我真係好懶








下面呢張凱蕎成日露點,媽媽幫你遮住先









之後同返爸爸一齊去食野

媽咪同凱蕎第一次食呢個雪糕咋,真係好美味


見到媽咪嘅朋友又喊到唔收聲,實情係我攪醒佢,

佢訓到飯都唔食,呢日佢食麵包咋




好開心,佢成日都只會行黎我度架咋


父親節,呢日我好開心

鄧爸爸帶我們去美荷樓,


屋村長大嘅我又想當年細個有幾咁開心

舊時d人好簡單,又勤力,總之好親切,現在見到只有金鋪,

個個見自由行4萬咁嘅口,香港人變左無地方企,

美荷樓係細不過有大空地玩懷舊野

又有間好好味餐廳,泊車又方便,

我們去到有人走仲專登比我們泊,就係呢種人情味啦!



我們著上母女裝呢!!









呢我仲行到好騎呢!今日已經唔使擔心,

我諗得太多了





呢個爸爸,佢有佢玩呀女有呀女玩


第3堂,已經好叻叻了,成日自己走,

呢日臨走仲同同學仔兩個傾計仲鍚鍚呀!





在家就同媽咪玩,同佢玩購物遊戲,精明嘅anki會點算一下♡^_^♡ 



媽咪皮膚敏感成個月,去菳灣睇左2次醫生

佢唔使我們拖都識自己行,不過佢睇巧虎識手拖手

我們仲影了一家3口嘅貼紙相,舊時嘅貼紙相靚好多,

現在果d質數好差,以前剛拍拖一個月影一次,

現在3個影仲開心








已經識用匙同差,不過佢用匙都好麻麻,

而且近排會揀送食,唔食飯都係自己餵返


成日去佢堂姐屋企玩焗爐

真係勁好玩,整麵包蛋糕原來唔會好難,

當然要有心整啦

之後仲拉大隊去德美

Anki第一次同表哥去街,連飯都唔食要跟表哥玩,

激死我啦!












係好順福買左幾條裙比凱蕎,伯伯清貨所以好平

真係好靚,淘都無咁平呀!洗好就影靚相,女兒大個了好多

真係要好珍惜佢痴身痴世嘅時刻






沒有留言: