關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年3月17日 星期一

老公的甜絲絲驚喜~好友BB聚~

2月約左個FD,終於見到佢細女啦~
 
佢細女今日都半歲了~
 
好可愛呢~但佢仲好似4個月咁~好得意~
 
真係得意到我好想抱佢~
 
但就成日喊~個呀媽成日同我投訴~~~
 
呢日去左V city,個場內哥哥幫我們影相無啦啦話佢地兩個好得意~
 
送左兩張相比我們~真係好~
 
其實我覺得係我FD個女太得意,所以有呢D際遇~~~正!!!
 



 
Anki個樣大個左好多~~不過係我心中佢先係我最愛的~~

 
我FD個女竟然係我懷中訓左~


 
Anki又扯我頭髮~


 
呢個係比我相機一野撞到個頭含淚樣~

 
 
 果日我帶埋BB返娘家~
 
其實出左只有我一個~真係十分吃力~
 
有時去D無lift地方仲死~
 
呢日老公話開會~夜小小返~
 
已經覺奇怪~不過我無多餘咁想~
 
之後返到屋企~見到有個大紙袋係露台口~
 
我心諗咩黎架~之後見到個牌子~
 
唔通佢買野送比我~唔係呀~咁貴(我一直都唔好呢D~
 
就算覺得靚都唔會捨得買嘅人~)
 
之後我就問咩黎,你送比我架~
 
其實個心好興奮~打開拆出時好驚個款唔靚~
 
好彩,我最愛的粉紅色~XDDD
 
佢話啦~呢個係上年你辛苦生BB同所有節日嘅禮物啦~
 
OK!!我知老公一個人養家唔野少,仲要佢老婆我咁鐘意買埋好多野~
 
所以呢一刻我好後悔岩岩入屋前仲克住面話佢唔細心~
 
我無時無刻都覺佢對呀女唔細心就好鬼忟憎~~
 
所以現實嘅我同佢講左句對不起~~
 
佢話佢慣啦喎~不過我同佢講下次唔好買咁貴了~
 
你送粒糖比我已經好開心~~之後佢話話比你聽係實話唔要~
 
所以要偷偷地買~~老公,原來我嘅好你一直都有留意架~XDDD
 
好啦~多謝你呀老公~我會一直做我好老婆~~
 
請你改改你對Anki的唔細心(呢篇blog幾日前係街張呀女個頭撞左埋枱)
 
對我黎講已經一百分~
 
 

 
送上Anki的監犯樣~~你真的太可愛了~
 
仲要發出低嗚嘅聲音~如果ADD左我FB的朋友仔就知幾咁好笑~



沒有留言: