關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年3月11日 星期二

2月 Anki生活~

出返院,湊Anki,開心又愉快~
 
原本買左個網床~但發現屋企太細,
 
如長開~Anki又無位比佢活動,
 
如用先開~我日日都煮飯睇唔到佢~又開又收,
 
好煩~~最後買左呢個圍欄,真係好方便,
 
而且都唔阻定,暫時我仲放大D~睇到佢時就大開哂比佢周屋坎~
 
而網床都放去娘家屋企啦~因為網家得BB床~
 
而娘家我仲未敢比BB係地下行~因為怕污濁~始終我唔會日日抹~
 
同娘家成日有人行食飯~~^^都係果句,覺得污濁~
 
不過又咁~頭頭用時,Anki無得再開櫃玩拖鞋,
 
成日叫好似要我放佢出黎咁~
 
我又成日唔理佢~佢有D唔開心~又唔笑~
 
果兩日後我就抽時間入去一齊玩~佢開心好多~
 
而且奈左無同佢出去見朋友仔~佢見返幾開心~
 
我又帶佢去玩iimo,影下相~~好似心情都好返哂~
 
 
Anki係咩都鐘意食~最愛食士多啤梨,睇個表現就知~
 
開心到跳舞~

 
成日下雨~呢日照完腸返去見太陽未下山~
 
同佢去媽咪下面行商場~
 

 
夜晚仲收到next寄黎條生日裙~
 
出院後就開始整生日會D野~

 
Anki 美食都唔算多~
 
不過我原本用電燉樽幫佢煮粥,但我想佢食得健康D~
 
就用牙煲煮~
 
佢又食得多D野~我就比D通粉佢食~
 
呢個好食~芝士燴圓圈粉~

 
呢日同Anki去黃金玩~佢好鐘意睇到水泡~
 
呢日太陽難得勁好~唔出街太浪費~
 
太耐無同佢玩~要知道我平時無點同佢出街~
 
仲識朋友仔~個可愛姐姐同臭B都一樣咁乖~
 
臭B有人撩就最開心~
 
 
 


 
姐姐因為D泡泡愈走愈近~
 
但Anki唔理姐姐~只想摸姐姐隻眼~
 
最後兩個Bye Bye~~
 

 
泡泡係無敵玩具~

 
Anki 個笑容好甜~
 

 
之後就去買生果~Anki要自己揀,仲揀埋比好友彤彤食~
 

 
牙痕樣,好可愛~


 
我現在會去Aeon買挪威三文魚,
 
要新鮮D,唔買刺生,因為D人話三文魚刺生係自養~
 
不過都唔敢比Anki食咁多魚,又話水銀多~食咩都話唔好~
 
呢日整靚靚愛心粥~

 
買左Anki生日禮物~
 
原本想買成千蚊嘅廚房~
 
但太貴,太細個啦~唔好買啦~除非有人送啦XDDD
 
最後買左下面呢兩樣~Anki真係好鐘意玩囉~



 
Anki好鐘意將D波波放哂入籃~好攪笑~
 
 
舊曆廿7,Anki一歲生日啦~期待你嘅成長~



沒有留言: