關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年1月2日 星期四

凱蕎遊台灣 DAY 4

我今次真係好有恆心,岩岩先打完DAY 3就打DAY 4
 
終於都DAY 4 ,呢三日都係食完酒店早餐再出去~
 
今日個肚竟然肚痾,我見最後一日就放任食啦~
 
痛都要食~呢日住18:10機~
 
我們book左酒店15:30 車~
 
有大概4個鐘玩~後悔,下次book16:00車~
 
因半個鐘已到機場了~
 
今日去101,記得上次去係同當時的男友~
 
夜晚去~我仲記得果時好sweet~但相機上到去就無電了~
 
唔知去1邊,重遊舊地~
 
又係一條線就到,只要搭兩個站就到了~
 
個月台仲好大,
 
 
門口拍照~

 
又望住我~好啦~比你食多啖~
 
仲單哂眼~



 
上次影到呢個野就無電,今次已經有多一人上來了~

 
好多境都會変~



呢度D野,好似 好貴咁~望下就算,點知我身後嘅sales EE,
 
係咁叫我放慢腳步,比佢睇一睇我的女兒~
 
真係榮幸,我的女兒吸引佢地~
 
應該太悶吧~有小朋友可以比佢地玩一玩~~
 


 
前面太多人~後面影算~其實真係多左好多自由行~


 
呢條路撞返第三日嘅EE,佢走上來叫我~

 
去左咖啡弄~
 
我有想過去唔去~
 
香港要排好耐隊~咁就試一試~我覺得中山站果間米堤咩好味D~
 
呢兩父女一坐埋我就覺的好似4格漫畫D人咁無奈~~~XDD


 
下面呢張影到Anki好似想點餐咁~


 
食飽又肚痾~想去買手信都無買~太唔舒服了~
 
好彩去完好返哂~
 
去返食麻薯~
 
老板娘好好笑,係咁介紹D麻薯但係同Anki講~差不多講左3分鐘~
 
Anki又好留心佢講野~笑死~
 
我們都唔想食太多~叫兩種味,點知老板娘送多兩種味~
 
一個咖哩~一個紅豆~紅豆外帶比我上機食~
 
太客氣了~可惜我又太飽~都食剩D~
 
我覺得甜味好食好多~







 
走啦~終於走啦~今日可以住HELLO KITTY機~
 
忘了點兒童餐~


 
呢隻商店前面隻KITTY都変了細KITTY~~
 

 
坐住影張杷姐,使唔使喊到咁呀~



 
終於上機~可以好快睇醫生了~
 
ANKI個樣,又例咀笑了~

 
真係無驚無險過左呢幾日~
 
真係無想過可以咁開心完成~我知ANKI係唔會知發生咩事~
 
但相中的她笑得多甜我永遠記得~


沒有留言: