關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年1月2日 星期四

凱蕎遊台灣 DAY 3

新年快樂~~
 
Anki的2013年就咁過去~我永遠唔會忘記呢一年~
 
有咩大事咪我最愛的女兒出世~
 
佢來了我們家帶比我們好多歡樂~
 
當然,其實都有好多擔憂~不過我唔理了~
 
要好好做返個好媽媽~我認我係半怪獸媽媽~
 
但我會去吸收多D人意見去反思點教好個囡就是了~
 
Anki,呢年要一起加油~~~~
 
有想過跳制咁打,但我要係呢幾日打打打哂~
 
我鐘意跟返日子打個人會舒服D~XDDD
 
第三日啦~其實真係好想快D返香港~
 
好想快D係香港睇醫生~個條腸成日郁都癮癮痛~咪話唔辛苦~
 
黎台灣唔敢亂食野已經夠慘~
 
不過同呀囡一齊真係會忘記自己有多痛~
 
我住的地方好方面,原本想去邊都搭的士都唔使啦~
 
一條線就到淡水,係呀~無想過去淡水~
 
但又唔知去邊好就去影下相~~當BB無去過啦~
 
 
 
不過要去到中1間下一下車轉往淡水嘅捷運再前往~但唔使行嘅~
 
因為原本果架係去溫泉嘅~

 
Anki係呢架車,忍到一個小朋友來撩佢~
 
又有個台灣人傾到落車~
 
呢個人仲係第4日都遇到~好有緣~

 
我們去了旁邊公園前進~
 
好小行呢邊~我知道開了一個古蹟地方~





 
就係呢個文化唔知咩咩~去左都唔知自己去左邊XDDD





 
環境都好舒服~



又伸利,老公都幾好呀~幫Anki影左咁多攪笑相~
 

 
之後去開餐~行陣掃街再返酒店休息~


 
休息夠又去上引水產~
 
想來好耐~但,唔知係咪唔舒服,食咩都無咩味~
 
食蟹都唔覺好食~
 
係呢度都唔平~但總算食過啦~


 
呢間好多人食~但無日本馬糞海贍~





 
仲去左食東區粉圓~再搭返的士回酒店~

 
但司機放低左我們去大安林森公園呢><
 
算啦~行一條街仔~成日經過呢間入面好似好高級咁的藝術館~
 
夜晚又幾靚架喎~

 
Anki返到去醒左~我開奶癮佢~XDD

 
再出去行 去永康街~


 
原本去食麻薯同永康牛肉麵,但老公話好飽~
 
麻薯原來呢兩日休息~
 
去左一間巧克力cafe~
 
我真係好懶,資料係好唔詳細~
 
呢間D朱古力又真係好好飲~
 
老公叫了一杯我都忘了~哇~好飲到我搶住飲~
 
真係好溫暖,好有FEEL
 
而我懶勁飲70%濃度嘅勁濃巧克力,講真,都好正~
 
但有小小飲苦茶feel~~~所以我飲到 >X < 咁樣~
 




 
仲食左個好好味嘅朱古力窩夫~Anki食左人生第一啖雪糕~
 
佢好乖,一啖後唔會再貪食~當然係我唔比~



 
真係好好似的巧克力~


 
啦,就係呢間~佢就係未行到度小月轉左手邊果條橫街就見到~
 
可以係地圖搵下~

 
又行返去訓教了~
 
另外,唔知點解,有blog友仔留言,成日都唔見左~
 
田鼠媽~~你好好留左幾次言都唔見左~有無人會咁架???


沒有留言: