關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年1月7日 星期二

1/12 38BB聚佐敦谷野餐 8M 24D

去完旅行食左幾日藥,就同38媽媽再聚~
 
今次揀左佐敦谷~咁大個女第一次野餐~
 
原來好好玩加好開心~
 
當日原本一人一樣野食~
 
但因為我唔舒服同去完旅行~我只買飲品~
 
當然其他媽媽D野食真係好好味~特別有鴨腎同貴花糕~
 
當日以為好冷~同Anki著左好多衫~去到就要除啦~
 
又哂到眼都開不到咁滯
 
Anki呢段時間好痴我~我一放低就喊~
 
當日annie媽帶左佢仔仔架戰車~
 
我們幾個媽媽都考慮緊買邊隻~
 
其實我已向三個舅父講想買iimo
 
但咁貴又唔捨得~所以一直都唔買~
 
而且知三位舅父話送比Anki
 
我又想等睇下有無再平D~
 
點知,坐完我即刻去買~~~
 

 
D BB大左開始搶玩具~

 
又開始搵我啦~

 
見我唔抱佢就大喊~

 
星星餅出場~

 
下面呢幾張影低Don老闆同Anki搶紙巾玩~

 
Don:比我~~~


 
比人搶左就喊~

 
Anki:衰人

 
使唔使咁慘呀~

 
Don:你咁慘!!比返你啦~

 
Anki 好呀~

 
好正嘅貴花糕







 
夜晚就返婆婆度~
 
又痴到實~我三佬抱佢我們扮走喊到收唔到聲~
 
之後見有架幾靚嘅車坐下,影張相都以為我唔要佢~
 
喊到咁~呢日之後就惡夢又開始~
 
Anki傷風,係咁鼻塞好多鼻水~好可憐~病左兩個星期~


沒有留言: