關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2017年4月19日 星期三

美國 CATALO 兒童DHA活腦IQ葉黃素配方

今日分享下試食美國 CATALO 兒童DHA活腦IQ葉黃素配方,

收到包裝紅卜卜!好靚!見到寫住草莓味道!

相信唔難入口!我未打開Anki已經要試食!

佢平時都有食開健康產品!見到一樽樽當然係佢架啦!

通常我都會自己食一粒試下先!食左一粒係小小甜味!

類似魚油味多小小!Anki食左一粒後問佢仲要唔要!佢舉起手指仔話想食多粒!

包裝寫住4 歲可以食一至兩粒!我話好佢已經要自己攞!


產品資料

 

美國CATALO兒童DHA活腦IQ葉黃素配方 活腦補眼一TAKE過

 

- 特選優質無污染深海小型魚,製成高濃度DHA,有助腦部和視力健康發展,提高學習能力、

 

專注力和記憶力,並加強解謎能力。

 

- 配方特別加入專利成份™FloraGLO萬壽菊精華,提供標準化20%葉黃素,阻隔電子屏幕的有

 

害藍光,從小開始保護眼睛黃斑部健康,自然視覺更敏銳、眼仔更精靈。

 

- 天然草莓味,易咀嚼軟膠囊,天然無糖配方,媽媽放心

 

適合發育中,學習中,經常觀看電視、電腦或手機屏幕的兒童

 

https://www.catalo.com.hk/product-detail.php?id=245

 
今次多謝PR小姐邀請!Anki 4歲驗眼就有散光!有成175同125度!
 
要帶眼鏡呢!從來無想過可以比佢食D咩野!
 
咁岩聽到CATALO 兒童DHA活腦IQ葉黃素配方對眼仔都有幫助!
 
Anki又肯食!所以我會keep 住食!


 
一盒有兩樽!
 
個衰妹,食完一粒就要多粒!比佢就好好奇!



 
 
其實呢位小姐岩岩訓醒~心情摟計中!
 
爸爸咁岩帶產品回家!佢有得試食先肯比我影相咋!^^

 



 

沒有留言: