關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2017年4月27日 星期四

Anki 2016 的9月

 
9月係媽媽生日月!所以都比較多活動!
 
又近中秋!所以呢日約左一齊去整月餅!
 
連婆婆都黎埋架!Anki好大力推下婆婆!





 
不過呢舅父個焗爐好大火力!焗爆面!


 
呢日無夾過架!得我同呀女夾架咋!幾咁襯!



 
呢枝咪好紅!原本我都想心思思買枝!不過我又覺得好浪費!
 
點知鄧爸爸太愛女女!有日放工返黎帶左枝咪返黎!

 
9月Anki又多半歲!時間過太快就愈唔捨得!
 
我預左我擁有你只有十年!雖然而家你仲話想永遠同我一起!
 
同我住!蕎蕎!你要知道無論你幾時需要我!我都一定係你身邊!

 
Anki讀嘅學校係無手作要家長做!所以學校係一人派一個燈籠

 
兩姊妹報左暑期班玩!終於上台表演啦!
 
幾可愛!











 
呢日仲黎左我地屋企玩!
 
Anki緊係開心啦!因佢最鐘意人黎佢度玩!





 
好彩有兩個咪露唔使爭!



 
多謝恩媽預祝我生日!和你認識真係一個緣份!
 
亦因我寫嘅野無咩文采!佢睇中Anki!XDDD去認識我!
 
而且佢地真係好似孖女!將來我希望兩個有幾多朋友都好!
 
佢地呢份情係姊妹情!傾心事嘅!扶持嘅!
 
 
有舅父的孩子像個寶!
 
D個舅父有時間係附近都會望下佢返放學架!

 
返左兩星期就開始病左!呢人次睇左三次醫生!


 
中秋節無野做去朋友家玩!

 
之後再婆婆家

 
又係食蟹季節啦!



 
 
 呢日去揀相!老實今次影得好麻麻!留念算!
 
揀十二張都幾難!








 
Anki比較熟的同學係男仔多!而家下學期開始揀女仔做朋友!
 
而佢班上同學仔都係BB多!所以佢比教高大!
 
呢日佢第一次參加生日會!佢有得著靚靚幾開心!



最尾星期!鄧爸爸攞大假!呢星期我唔使再自己接送!已
 
經係最好的禮物!
 
點知第一日就因塞車遲到!Anki喊左勁耐!
 
老師話得返佢一個時就開始喊!
 
上返車氹左好耐!因呢日係會入迪仕尼架!
 
真係心痛死我!
 







 
好彩都笑返!
 
第二日正日生日!我訂左個櫃又咁岩到!
 
呢個櫃我好鐘意!最鐘意可以放Anki的飾物!







 
食個蛋糕就算了!
 
第二日去晶荷軒食返個生日飯算啦!




 
之後兩日都陣呀女 返學去輕鬆下!



 
完!


沒有留言: