關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2017年2月26日 星期日

Anki 的7月 2016

7月就係舅父去左旅行時搬走!我估舅父好唔捨得Anki!
 
而Anki就口講唔捨得!但行動上佢第一日已經好乖好興奮訓佢嘅kitty床!
 
搬返去前一星期再幫屋企抹!今次Anki跟埋黎!
 
佢見到D假花係咁話靚!
 

 
我個廚房係我最滿意!係我最心愛的粉紅色!
 
以前屋企未整我地慳錢咩都唔整有得住就算!
 
終於有個好滿意嘅廚房我就好開心去買廚具!好鐘意整野食!
 
有D就係日本買!又平又靚!

 

一直好想買蒸爐!終於比我有地方放!揀來揀去揀左山崎!
佢又唔係唔好!不過細P仔功能真係好好!但係我又厭唔夠大!
大P又貴到我接受唔到!第一次入手!平平地揀佢玩下!

呢日Anki無野好做攪完一大輪訓左!
 
執到好夜原本想出去食!都係唔係啦!
 
買外賣返黎!老公再係迷李倉搬埋最後幾箱!
 
不得不感恩我地架車可以幫咁多忙!所有野都一手一腳做!
 
張餐枱又係我鐘意的田園餐枱!Anki都好鐘意架!
 
而且我係宜家買左張小童餐椅襯返!佢好開心同枱食飯嘅感覺呢!^^
 
 
 
第一日搬返來訓,第二日小姐訓得好好!而且我終於有返自己個位!
 
唔使三個人迫埋張床訓!而我又可以睇到佢訓!
 
我還捨不得不一起訓嘅日子!我唔知好唔好!但係我知佢都要我陪佢訓!
 

第一日佢依然打風咁訓!仲好享受訓自己張床!

而過多幾日已經自動去返我張床訓!

就算訓左都好自然上左黎!
 
第一晚係屋企煮飯!老公食左三個月飯盒!!
 
佢終於有得食煮家飯!

 
返到屋企!當係新屎返留念下!雖唔係豪裝!
 
有好多都用平D嘅價錢!唔做太多細節野!但我都好滿意同感恩!

 
有間細房原先係比Anki住!但覺得咁細佢自己訓下面咪好驚!
 
最後放棄做衣帽間!多左好多地方放野!間屋都整齊好多!
 
呢個櫃都唔夠放Anki嘅頭飾!生女真係好多野都令媽媽忍唔住手!
 
慳自己都慳唔到個女!

 
 
另外房果揀左我最愛的窗廉布!有好多太陽花!真心日日見到都好開心!

 
 
KITTY門一睇就鐘意!有小小改動!原先做房門!
 
但又想造粉紅色門!所以做了廳嘅門!

 
心形燈糟係我上網搵比師傅!出黎感覺都好好!不過我覺得大左DD!
 
當初畫圖都問要唔要造細D!睇圖又唔覺大!

 
房就用我最愛粉紅色!原先廳都係想用粉紅架!不過覺得好悶!
 

 
燈都係我好滿意一樣野!我想要水晶燈,但樓底唔高!
 
燈飾鋪張小姐幫我造吸頂同埋原先燈係有D水滴我唔鐘意!
 
佢幫我轉哂水晶!感覺清清地!
 
而且我好鐘意佢外圍有花!

 
返去後訓訓晏教!
 
咪露終於受重視!
 
 
我最愛就係我個廚房!
 
搵廚房圖搵好多都係鐘意田園款!
 
而初頭師傅話只做到膠板所以做唔到壓紋!
 
咁我咪揀粉紅算!我又想做粉紅色玻璃!但無理由成個都粉紅色!
 
最後睇到有台灣一個設計係上面淺粉紅下面深粉紅!
 
之後師傅又話搵到有間廠做我想要嘅款!
 
最後揀玻璃色又揀左好耐,因又話有D色係做唔到!
 
最最最後我揀埋全白玻璃!不過又要加800!因普通玻璃係有D綠色面!
 
咁色就會深左!所以都加800啦!
 
見佢未砌出後D櫃咁深色!不先係睇色紙上面應該粉到似白色!
 
下面係應該上面果隻粉紅色!
 
點知下面點解咁深色架!仲好擔心玻璃裝埋會好老土又怪!
 
最後感謝主!錯有錯著!成個感覺又幾靚!好有漸變色咁!!!!!
 
真係好開心!之前嘅擔心無哂!

 
以前廚房係咩都無!所有野唔係我揀!以前唔識揀!所以咩都求其!
 
無廚櫃而且又細!所以真係好唔方便!而家可以比Anki入廚佢就開心哂!
 
以前佢係唔敢亦都唔比入廚房!因真係好唔就手驚整到佢!

 
絛靚圍裙之前開倉買!好抵!
 
真係好多謝鄧生比我買D無謂野滿足呀女!



 

 
呢日整麵包終於整到流心包!食緊嘅Anki比媽咪搶走影張相就喊!XDD


 
有時下午茶就整呢個蛋捲!Anki又係好鐘意架!

 
因有新廚房!決定買個花煲!鄧生有牙痛咁款架!
 
因果日買埋其他用左6千銀,真係大出血!
 
不過我唔係買左唔用淨儲!我用左咁耐!佢地都有D戰跡!
 
而真心係真係又靚又好用!!


 
Anki頭髮一直都我剪!果日媽咪都剪頭髮帶埋佢!
 
髮型師都幫佢剪!免費架!
 
佢好開心!仲話要成日剪!今次髮型師仲同佢set頭!
 
睇佢幾咁滿意就知佢覺自己好靚啦!不過我要留長佢D頭髮而佢天生碎!
 
所以先帶佢剪好D!到而家都無再剪過了!


 
7月只同舅父游過一次水咋!
 
今年佢用手水泡!飲左幾啖水!又有D驚!最後終於可以自己游埋岸!

 
7月老公生日去迪仕尼!







 
之後夜晚再食蛋糕



 
以前間屋好亂!我又有潔廦!我無請人黎過!
 
裝修後終於可以請人黎!
 
我好同學第一個黎!
 
Anki真係好好客!有人去佢度玩就介紹!
 
之前係舅父度住就周圍同EE叔叔講呢個我朋友黎架!
 
好大個女!
 
下面張相係我好細個希望有的畫面!
 
請朋友仔黎食蛋糕!傾心事!
 

 
不過當人地唔聽佢講就會喊!

 
暑假成日同跳舞同學一齊去睇戲!



 
 7月完!

沒有留言: