關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2017年2月15日 星期三

Anki 的2016 6月

6月的Anki 3歲3個月!
 
依然住係舅父家!係舅父家同君君好近!
 
君君會時常教Anki煮野食嘅人!今日就買左D士多啤梨,藍莓去整!
 
冰左佢加左D蜜糖!乳酪!
 
無啦啦!自創左呢款甜品!但又真係幾好味!
 

 
呢日返屋企做下清潔!屋企裝上燈!D 燈我係元朗行左幾間!
 
比佢D窗廉布吸引!價錢雖唔係好平!我有想過淘燈!都見佢D燈淘都好似有!
 
但最後唔想煩!都係比錢人盞!不過又真係服務好好!連裝燈師父都好好!
 
好有禮!見我有隻門被頂住燈都幫我解決問題!
 
所以之後都會搵返佢地!

 
呢盞燈!Anki好鐘意!最記得!頭頭返黎住佢係日日講最多係呢度靚果度靚!
 
氹死人!
 
而呢日我地返去抹完執野!蕎交比舅父睇!
 
舅父就帶佢落會所玩左2個鐘!仲無幫佢換衫!XDD

 
老公放假!出街著係淘寶買嘅OPS!
 
係little k媽媽比條link買!Anki一見到就話:(媽媽我地一樣架!好鐘意同你一樣!)




 
去完街後!小姐就確診左手足口病!
 
要自行住監14天!頭4日佢唔肯食藥真係令我好苦惱!好心痛!
 
感恩係!佢好輕!唔係好多飛滋!仲食到飯!

 
無聊在家中穿公主裙自娛吧!

 
紮一紮頭髮啦!

 
星六日,放假返自己屋企陪爸媽執野!

 
好返第一日上跳舞試考試裙!

 
裝修完間屋廚房多裝了部洗碗機!睇左好耐!呢部細細部唔算太貴!
 
真係好幫手架!我至少洗小好多碗!而且水費仲慳左!電費只多了一度!

 
接近搬返屋企嘅日子!我時常去家品鋪!老公時常問!
 
呢D買黎仲咩!唔細心的男人係永遠唔會明裝飾品的用處!

 
而呢個月有不捨,因住舅父家媽咪好開心!
 
因舅父好照顧我們,好錫Anki!屋苑的EE,叔叔都好好!
 
而家中更有D唔開心事!但係見到寶貝女!同自己講從頭再努力過!
 
只要一家齊齊整整真的其他都不重要了!


 

沒有留言: