關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年12月1日 星期二

兩姊妹澳門遊 DAY 2

原來無打DAY 2,今日打返先!
 
呢日Anki一起身就等恩恩過黎我地間房跳跳跳!
 
之後仲唔要我呢個媽媽要恩恩媽媽!
 
Anki好鐘意恩恩媽媽架!我都眼濕濕!個女唔要媽媽啦!
 
呢日我地去科學館!就係呢個時候,
 
恩恩爸爸話搭的士去食早餐!因我地現金剩唔多!
 
我地兩個女人仔就多口話唔搭行去威尼斯食!
 
點知原來無咩食!唉!唔係我地食地道野再去埋科學館!
 
攪到勁無癮!
 
 
 







 
兩個貴童行街!


 
其實老公有D黑面,嬲我地係咁影相!
 
因好肚餓!

 
因Anki唔知肚餓定點!又摟計!
 
我又有D胃痛,幾驚掃興!

 
下面呢張Anki唔同我影,變左幫我影!


 
幾經辛苦到左科學館,好大好多層!仲好好玩!
 
我地完全唔夠時間玩!

 
入面有個遊樂場已經好好玩!


 
呢個小姐好得戚砌完自己個名走人!
 
呢個好得意!砌完會讀返出黎!
 
 


 
呢層好可愛!有我扮地盤工人!


 
有段時間我分唔到佢地兩個!太似了!











 
原本好地地!點知有個黑人哥哥,恩恩嚇到喊!






 
最開心呢度!Anki一見到就要入去玩!




 
當然唔小我心形樹啦!



 
得返兩個鐘!都無得去邊是但搵野食算!
 
唉!呢個旅程最唔好就係竟然無點食好野!
 
我地呢次太hea,又無諗定搭車!其實只想搭的士!
 
但比第一程覺得好貴嚇左!之後又唔想係又搭唔係又搭!^^



 
不過呢個旅程真係超開心!期待下次我地兩家人去日本玩!

 
 

沒有留言: