關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年12月6日 星期日

十月Anki的31M

無時間打,只好一次記錄!呢個月Anki都幾摟計!
 
通常幾日正常幾日又麻煩友!
 
食量一般!係屋企會食到哂!係街我就唔理佢!
 
不過想佢食多D!就電子奶咀!因下一個月就面試!
 
試過成晚唔比飯佢食!佢竟然無反應!我都係狠唔下心!
 
所以怪獸家長上身!
 
開始了芭蕾舞,分離症都無左!
 
而語言方面講到好多句子!老帥教用英文介紹自己都OK!
 
教一D簡單句子暫時只識介紹自己同幾歲!
 
落堂第一時間問晴姐姐,我要一粒糖!(老師要佢說出整句先有糖食!)
 
有次唔識講good morning唔肯講,係舞室喊!比老師知道佢硬頸!
 
因佢平時好小入舞室上課喊!不過傾完無再發生!
 
下堂就肯講!無計,屋企無人同佢講英文句子!
 
有潔癖,小小污漕都唔坐唔得,手有污漕要抹先得!
 
都幾有手尾!好多時都會執返好先跟我做其他!
 
但都一樣會成地玩具!因執D唔執D!
 
 
 
十月第一星期就同恩恩去濕地!仲買年票!
 
呢日好似成日想落雨!好好彩行到一半都係驚落雨返轉頭!
 
一返就下好大雨!無濕身!感恩!
 
兩姊妹一見面就如漆似膠!
 
好開心!
 
 
 
恩恩媽媽買野都好多時買埋比Anki,
 
兩個好似街市入面講緊邊樣平!
 
其實係Anki問咩黎架!恩恩話皇冠囉!
 

 
有日上叔婆度打邊爐!三舅父送左個elsa比佢!
 
勁開心!

 
下雨天唔出街!係屋企返泥膠都好開心!

 
搭車好錫我!見有位就要我住!又幫我拎遮!
 
有次無位,我叫佢自己坐,佢一見有人起身就話媽媽有位,
 
你坐!我話我唔使坐,企下都得!勁無奈!有時有人聽到都唔敢坐!
 
有時我會話媽咪只比左一個人錢!所以只可坐一個位!
 
佢又真係收聲!

 
買左新玩具吸塵瞞,買唔起貴架rainbow,呢個都幾好呀!

 
十月又可以去旅行啦!好開心呀!
 
Anki一如以往無嘈,好乖,食飽就訓!
 
仲手多多!

 
今次可以一齊睇雲!

 
而呢個旅程好感恩,可以一次滿足我同老公,
 
就係幫Anki穿上和服!老公可以去羚鹿賽車場同Anki揸一轉!
 
遲D打返遊記記錄!

 
Anki京都遊!平時比人話佢似日本妹,穿上和服的她更似!

 
 
 
 
睇見佢自拍就知老公好開心!
 

 
第一年一起去掃墓!勁開心同勁興奮!
 
同呢個表哥最FD!表哥時常叫Anki做公主!

 
三個鄧寶寶一齊出9龍!
 
去食左一間所謂親子餐廳!
 
唔想幫佢賣廣告!因做得肯差!
 
去過台灣就覺呢間無熱誠!





 
親子餐廳係無地方比小朋友玩的!哈!
 
好彩出面有個公家遊樂場!唔係我地出黎白費!

 
上完跳舞就同恩恩去黃金哈囉喂!
 
雖都無咩玩!但都好開 心!
 
Anki成日話化妝,但恩恩媽媽想幫佢畫就喊!

 

 
仲入手好Hit 嘅V仔!

 
買埋雪糕唔使出街食甜品!

 
其實Anki好小去遊樂場玩!好彩屋企有樓梯比佢練大肌!
 
星期六日無地方去都比佢去下遊樂場!
 
估唔到佢已經有力玩單槓!大個女,唔會只望坐人玩!

 
Anki真係好喜歡君君!君君都好鍚凱蕎,而且我仲好希望佢同我三佬復合!
 
呢日Anki仲要唔比佢走!因太耐無見了!

 
今次整魚,V仔真係超容易整!

 
Anki又病病!今次神奇地睇一次就好返!

 
夜晚仲可以參加萬聖節燒烤活動!





沒有留言: