關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年5月5日 星期二

20個月遊台灣 DAY5

而家再努力打遊記

半年前的anki,其實同而家都無咩分別,

佢唔係肥bb,所以都好老積,

呢日要離開聖荷緹,

唔捨得,其實都第二次入住我依然想再住,

諗返第一次住之後返黎就有左Anki,

無想過兩年半後我帶左我哋嘅愛情結晶品來,

仲住最美麗的房間,感謝主!





司機知我喜歡影相,

入來幫我哋影左幾張全家福





我哋第一站係去羅東傳藝博物館

呢度有一個遊戲抓周,

我係anki一歲生日會玩過係取計算機,

今次係取結他第一


有儀式架






好可愛



傳藝好大,我哋都行唔哂,買左套旗袍比佢,但太大留下年啦!




司機話唔行高速,行北海岸,

沿途有好多風景睇,

仲去左啲好靚嘅景,我都唔識,有度之前睇衝線套劇

佢原來都有去果度取景,好懷念呀!

總之司機做哂功課,有靚景就問我哋落車嗎?

第一個景anki訓左教影幾張走人。








呢個景好靚,司機仲幫我哋影左超有feel嘅相。

呢個trip,多得司機幫忙影好多好多相。

我哋一家三口去旅行多數得我同呀女。









司機大哥仲會教擺pose




我哋都好累,去到9份都仲好多人,我諗我唔會專登黎,太辛苦了。






試過都係最愛阿柑e




返去酒店放下野再去食晚餐

司機推介小蒙牛,因為有無限一杯杯哈根大食。


呢張相兩年半前的我同兩年半後的anki


 
 
 重溫
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: