關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年4月14日 星期二

3月 2歲

幸福的三月~呢個月有小女生日~
 
大舅父買了美少女戰士權仗,又比媽咪毒佢!
 
 
想買枝廣角大光圈,買唔起萬幾蚊枝F1.4
 
買左枝F1.8都好夠用呀!

 
3月8日生日會
 
回顧
 

Anki 2歲生日啦!!!



 
 
感謝所有來賓心意!
 
玩具好好玩~其實我自己好小買玩具,
 
所以真係可以慢慢玩~Anki最鏗意睇書~


 
成年無見的好朋友,近來佢身體又差了~
 
我真心覺得佢好好!祝福她,盡快所有野都好起來~
 
不過佢咁強,唔怕的!

 
係咪好似孖女!只係Anki塊面唔夠尖,HEHE!

 
呢日好開呀!同新認識的朋友仔見面~
 
又咁似,又咁好玩!
 
 

 
後面睇完全分唔到邊個打邊個~

 
多謝EE的禮物!!!

 
38廣華B約會,咁岩真係全部廣華生的媽媽出席!
 
無爸爸係度~因大家太多辛酸野數,原本鄧生都出席,
 
最後知無男人佢寧願自己周圍行!
 
今日就可以咩都講,係呢度認識一班可以傾感情家庭同小朋友的朋友~
 
真係覺好幸運,好似一個洞咁,有地方比大家傾訴!

 
Anki呷醋呀!但Wing時常都笑得咁好睇!


 
好啦!你唔滿意發脾氣,媽媽唔彩你,
 
佢真係愈大愈痴得!掂下都唔得!有寶咁架!


 
呢日,我放好張登係度,我轉個身攞教剪,佢就自動波坐上去~
 
仲咁嘅樣,佢唔怕剪髮,唔知出街剪會點呢~

 
我睇電視佢又學我做,我就係好愛佢咩都學我!
 
佢時常學我出街講唔該哂~
 
但又學我講,借借啦~阻住哂!!真係唔好意思啦!
 
身教好緊要~我次次叫做家務佢阻住我都咁同佢講,學哂!==


 
我的掌上明珠!

 
好野~等到頸都長埋的9洲旅行~
 
一個我好想去好耐的地方~
 
真係好好舒服,因無大阪東京咁多HK人,大陸人更唔覺,
 
好老實,要買野呢度真係唔係首選!
 
佢呢度好多熱門野都無!
 
不過,唔緊要!香港基本上咩都有得買~有錢就有架啦!
 
我去旅行係想睇多D野~買到特別野當然開心啦!
 
呢張相我好呷醋!唔係Anki唔會咁對我!
 
係鄧生都唔會幫我影咁溫馨嘅相!


 
今次自己坐定定~~~老老實實!
 
Anki係一個好定好乖的小女孩,我真係好感恩佢都有小小頑皮~
 
次次坐飛機好彩都無騷擾到別人!唔係食就訓,之前我抱住佢坐,
 
通常都訓,今次自己坐,而且我怕唔扣安全帶有危險,
 
所以我整定巧虎係電話!
 
同帶了小花~帶了小小玩具~
 
好彩,飛機有美妮,佢睇睇下就訓了!
 
兒童餐比我食哂!我留返大 人比佢~
 
呢8日真係好開心~到而家都好掛住~~
 
都未試過咁唔捨得一個地方~而且好感恩8日都無下雨~


 
 



 
去日本可以探佢的愛人~返到來仲成日同我講佢地幾高!



 
佢呢~其實好累好眼訓~但佢會周圍跑,時時反方向行~比我激死~
 
成日走了又入返人鋪頭,係香港都唔會咁唔聽話!

 
學識V字影相!

 
最愛拉麵!

 
呢個旅程好D~Anki都會係中場先真係休息,唔會有野睇就訓~
 
當佢訓我們就拍下拖~

 
Anki第一次睇櫻花,都係爸爸媽媽的第一次!
 
真係好美!



 
令人回味的懷可料理!

 
主動幫我們一家三口影相的香港人!謝謝你!

 
西松屋真係好行又抵~

 
Anki經過8日殘左幾多~果度濕度係0,頭髮好似鐵線咁!

 
回家了~Anki真係記得上飛機要扣安全帶!
 
仲要媽媽都快D扣,佢而家係一個管家婆,
 
好多野講了一次佢都記得!當然D衰野佢係揀黎記!

 
我一定會再來的!9洲等我呀!日本加油!

 
我無買衫同鞋,但帶哂佢地返黎比衫同鞋都吸引!
 
重要好平!
 
我要趕快寫返台灣宜蘭就寫9洲之旅!

 
回家後過返平平淡淡生活,好幸福!!



沒有留言: