關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年4月13日 星期一

2月 23M

來到二月了!二月係我們的五周年,
 
蕎B計埋係我肚入面都已經係陪我們三年了!
 
呢日老公攞了假~出去食一蘭,香港的無食過~
 
而家唔使排隊,都唔差呀~Anki最鐘意食麵架啦~
 
之後去了sogo買左隻碟,
 
銅鑼灣好日都唔出~我好耐無挽住佢手行~
 
感覺好溫暖呀!老夫老妻好難好似以前咁!
 
之後就返TST食buffet,好似叫帝苑!
 
都多野食~我都食到捧住肚走~
 
食親buffet Anki都好食得甜點!我覺得佢3歲前一定要食多D~
 












 
今年情人節,鄧生好似要返工~
 
不過都無咩地方好去~之前去摘士多啤梨有一半法國種唔甜~
 
我整了果醬,再整曲奇~~當情人節朱古力比所有人食~

 
Anki好乖,因我要佢比哂家人食佢先可以食~
 
所以佢好努力去派~



 
 
調轉左後寫,12日約了元朗媽媽出來~
 
一起去摘士多啤梨~
 
其實真係好開心~我今次單拖出去~都咪話唔辛苦~
 
 

 
呢日比D法國種呃了~


 
次後再去摘日本種,日本種好好好甜呀!!

 
最後整了果醬!

 
Anki同好朋友小蕎約會!



 
新年前再去探望昊揚BB!


 
都係不忘搶鏡!Anki呢段時間成日好怕陌生人~
 
唔叫人~我都無計!



 
年三十晚晚餐!

 
年初一


 
年初二

 
年初三去農場玩




 
年初4老公舊同學聚


 
舊同事聚



 
佢鐘意姐姐多D~特別係媽咪的好朋友


 
有小花就唔要巧虎


 
第一次去宜家推車!新奇吧!

 
要爸抱唔要媽了~呷醋中!







 
 


沒有留言: