關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年3月5日 星期四

快樂的12月 21M

12月真係一個好開心月份~~
 
月頭就約了幾個38B聚,仲有個媽媽都咁鐘意韓衫,
 
我們夾定一齊著同款衫~
 
去了圓方影燈飾
 

 
彤彤B的妹妹,係一個超靚B

 
有日放學同同學仔去影相~
 


Anki第二年聖誕,我去買了一棵3呎的聖誕樹,
 
 
開心得佢呀!Anki最叻就係次次我有新野佢都咁投入咁開心!
 
當然過後就無反應!現實的小朋友!


 
第二期又完了!真係感恩!


 
十二月最鐘意去各大商場影相!
 
可惜真係一年不如一年!
 
 
仲拉左大舅父黎影!




 









 
交到戲嗎?

 

 




 
第一個聖誕party!
 
 
佢地好朋友稷架!成日 打交!

 
 

 
EE教媽媽紮頭髮!


 
Anki而家係痴身膠布!
 
 見到其他人就唔叫人,擰埋一面,唉,好無禮貌!
 
勁怕醜!但我次次都叫佢叫人架~
 
差唔多對人半個鍾先肯叫人!無奈!
 


 
第二個party!
 



 
 今年,Anki有好多禮物呀!黎返個大合照先!

 
 
我好感恩,搵到一間我好接受的教會,
 
帶了Anki返左3次,佢學識阿們!
 
 

 
因掉了落地我唔比佢食,佢喊到漫畫咀仲發脾氣!
 
陳家兩姊妹睇到呆了!



 


 
聖誕後,媽咪腸胃炎,好感恩,睇左一次醫生老公又咁岩仲放假,
 
我唔使怕咁養病!
 
去了AIA 嘉年華!
 
 
老公佢好緊張,個哥哥話兩人要80蚊,
 
咁唔抵,爸爸即上去,驚住媽咪諗住慳錢唔上馬,
 
其實因我著裙咋!不過見佢咁緊張,好攪笑!
 
呀女愈大愈痴佢,氹到佢呀!



 
原本無收鑊,最後爸爸射飛鏢中了細公仔!

 
唔食糖的Anki


 
12月31日,
 
我考筆試,老公同Anki同我一齊去!臨考,老公比個笑容我!
 
笑死我!好似電視劇咁!
 
最後pass了!之後仲去了荔枝甬公園!
 
夜晚睇住容祖兒唱歌,Anki仲跟住跳舞,一起倒數!
 
感恩了一年了!
 





 
 

沒有留言: