關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年3月11日 星期三

1月的生活 22M

一月一日去三舅父度玩,呢度無人玩架~有成三個遊樂場,
 
一大個草地可以野餐!
 
我就帶相機去影相!
 
 

 
個衰女包,係咁嗲三舅父,係咁話驚驚呀!











 
玩到太陽都落山!我地話走,佢自己行上去唔肯走~
 
 
 
 
之後行去海邊,哇,今日有勁靚的日落!!!正!!
 

 
 
 
 
一月,三八媽媽會都出黎聚下!
 
可惜Anki成日喊,我都好無癮!唔比人掂!

 
呀DON行一行黎就喊!
 








 
一月,摘了兩次士多啤梨,又甜又大粒,
 
今次去左流浮山果個
 

 
好朋友仔!

 
我地磅完試食,好甜~我又再摘!
 



 
行入D仲有動物餵!
 
不過佢地食到飽又大隻,都有點兒驚!
 
 
之後果日面試完去同公公婆婆飲茶,
 
佢拖住好溫馨呀!






 
後話,見左三間,都唔得,原來真係咁難架~
 
希望下年K我要報好多間啦真係~
 
 
呢日同朋友仔去迪仕尼,
 
我仲整左曲奇餅一齊食~個個話好食真係好滿足架~
 
呢日我同老公玩到最後睇完煙花,
 
其實入去迪仕尼真係好勞氣!唉!!!!!!!













 買左隻靚杯,佢而家可以全日用杯飲水,
 
佢仲識呢隻凱蕎嘅,指住媽咪隻杯話媽咪嘅同指住爸B杯講爸B嘅!

 
Anki隻睡姿,成日比佢打!


 
多數星期日,都係去下市集玩!
 
我都想多D地方帶佢去!
 
 
第一日仆到!






 
1月23日,開始搽手拍水,
 
第一日佢全日唔敢食~訓前係咁喊,我要抱住佢喊成個鍾才入睡!

 
第二日一樣,都係喊,第三日已經無再放入口,
 
之後晚晚都喊!十日到,已經慣,真係好成功,手指水只係用了4次~
 
好開心!而戒左後佢係訓得好左好多!

 




 
玩巧虎佢係機不黎手,成日答巧虎野~~


同表哥玩,但今日全日得車車~~~
 
表哥見親佢都叫公主,得就教佢叫自己做王子啦!
 

 
第一次同佢坐住行超市!
 
 
果欄熱,我們都唔執輸,真係好好好甜~~
 
Anki最開心!食佢最愛士多啤梨,佢可以自己食一盒架~
 
仲有車厘子,真係好好享受!!!!
 
 
 



 
 
 


 
 


 

 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb


 

沒有留言: