關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年5月7日 星期三

413 屯天元1歲生日會~復活節2014

413 ,Anki參加埋呢個佢有份的生日會~
 
呢日已經會半年前嘅技咁投入了~
 
可能已經太累,同埋次次都係咁,應該唔會參加呢D大型活動~
 
今日我抽獎抽到PG $500 現金卷,
 
已經報左5月尾上~扣左之後$1100 10 堂~
 
試下之後報D全英嘅PG,Anki好似開始要面對佢人生了~
 
講真~我對佢唔會抱好大期望~
 
讀唔讀到,讀邊間都唔緊要~我知我能力有限~
 
咩名校咩地區,我只會聽天而行~我只希望佢唔好學壞~~
 


 
場內有個小型遊樂場,好好玩~Anki一見到小朋友就成日追住人~
 
佢好鐘意撩人玩~連其他父母都讚佢好主動好可愛~見到邊個都笑左先~
 
快樂的BB












 
之後又去食豆花譜~

 
食哂半件多士~


 
好開心攝影師影了Anki,
 
不過佢個樣就串串地~


 
等爸爸買野,竟然同彤彤開戰~
 
彤彤竟然豆唔過Anki-







 
呢日帶左Anki去媽咪以前成長地方~
 
雖然我都搬走了~不過好似睇住自己細個玩嘅地方~
 
好懷念~Anki就好似我細個咁~



 
不過遊樂場都唔同哂了~








 
復活節第二日去了表哥生日會~
 
不過主動的Anki無人理佢~係咪佢太主動呢=-=











 
呢日又同好鍚Anki嘅鄧太一齊去玩~
 
我們去元朗公園野餐~估唔到都幾正又舒服~
 
大家都整唔同食物~
 
Anki就開心啦~咩都有得食,佢現在好多野都食得~



 
kally一來到比哂D食物Anki,Anki開心到呢~
 


 
可惜天氣好熱~Anki最後一件一件咁除哂~^^







 
後段佢已經好眼訓~
 
我們抱佢去打千秋,一放落去就喊~
 
kally即抱佢我話佢扮野叻架咋~


 
有無人留意到我們件衫一樣款架~^^





 
最後一天就係同家人去食海鮮,雖然Anki無得食~
 
不過佢都好乖,仲成日扮肉緊忍人笑~



 
睇下婆婆笑到見牙唔見眼~


沒有留言: