關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年5月5日 星期一

3月尾至4月頭Anki生活

 
 屋企終於裝好D新家具,
 
Anki 試到忘形之間,比我影了好多大比相~
 

 
 
又去探望友人,佢個囡真係好得意架~


 
Anki真係一個好鐘意玩嘅小朋友~

 
第二日同二舅父同大舅父婆婆食飯~
 
睇佢個迷人的雙下巴似哂媽咪我~
 
呢日我同老公食食下一齊行開去買野~
 
原本好開心嘅Anki呆左咁望住我們,叨
 
大佬話之後佢一直都唔出聲,唔笑,
 
直至有個哥仔行過撩左佢一野~
 
就大喊啦~XDDDDD
 
大舅父緊係要即抱啦~之後幾次我下車買野,
 
Anki都會大喊~有次車完D長輩下車~我又下車~
 
Anki個樣又呆左,好似諗我係咪又走呢~
 
遲DD上車佢都會喊~勁好玩~~
 
 
我諗個個小朋友都鐘意用個籃笠住個頭~


 
其實Anki都算識用工具食~
 
佢知道隻差同匙有野就係放入口~
 
但暫時開飯都未比佢自己食~
 
係小食時就比佢自己食~希望快D放手比佢食啦~



 
最近買衫都係next 同carters訂衫~
 
今次next收衫D衫當然都好滿意啦~
 
不過D帽就唔令~又大,所以買帽我都係香港買,
 
何況香港D帽都好令~
 
D legging 好抵,39蚊咋~~~


 
我已經比Anki試左十字牌牛奶,
 
但佢又唔係咁鐘意食~
 
試了兩次我無比~因為有人話牛奶係脫鈣~

 
呢日同Anki二人晚餐~
 
因為老公同同事出去食~
 
Anki現在夜晚已經食飯仔了~
 
我們會煮稀DD嘅飯程式~
 
D 餸就落小鹽就佢~
 



 
現在一星期都有太陽都盡量出去行下~
 
好彩有人一齊行咋~無咁悶~~
 
真係C9仔生活~因為行完就去超市買餸,
 
D 姐姐就最鐘意撩下我們呢D BB 仔~
 
不過Anki愈來愈大~應該愈來愈小人撩了~
 
又有D唔捨得佢大得咁快~

 
終於開左大舅父送嘅禮物了~
 
呢個廚房都幾靚呀~
 
原本想放木制果D!但又幾重同好好好貴~
 
所以好靚得都唔捨得~

 
無論我比咩佢玩~Anki都一樣咁鐘意

 
買左隻杯比佢,佢都算飲到~
 
但媽咪我懶,成日都無點練習佢~
 
呢日返娘家攞D巧虎出黎,
 
呢個價都唔算貴~又真係好似有魔力咁,Anki又好鐘意佢喎
 
遅下先報告先~


 
呢日終於可以食到THE MARKET啦~
 
都BOOK左成兩個幾月~
 
原本係想4周年食架~哈~
 
又真係幾好食喎~~d食物又真係唔係好行~
 
味道好新鮮,幾特別~

 
ANKI 好鐘意同人乾杯架~

 
佢食飽飽但坐唔定,我只好開歌仔佢聽~
 
聽到好肉緊



 
呢日佢試左鮮橙汁,又好想飲但又酸到咁嘅樣~哈哈

 
走時~同ANKI行緊~當行到咁上下,佢係咁望住一個方向~
 
我以為佢反射d野,原來有個哥哥仔同佢SAY HI~


 
哥哥仔都幾英俊架~
 
呢兩張影到幾浪漫~

 
好似小情侶

 
之後去左荔枝甬公園~放下電,呢日都好多小朋友係遊樂場
 
所以無玩~因為ANKI都唔識行~

 
可以同ANKI影下靚相~




 
呢日ANKI係咁食餅玩車車~



沒有留言: