關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年4月16日 星期三

Anki 一歲生日會~~~

現在D小朋友真幸福~我原本唔想攪~
 
老公想攪,我話過一歲先攪啦~
 
攪個生日會,好似攪結婚~回禮禮物啦~
 
野食啦~我好快好快咁DIY 出去印
 
老公誤打誤撞入左banner shop
 
D 質數勁好~佢會幫你set size,
 
唔同之前搵果間~貴DD,但質數好靚~
 
 
我淘D禮物袋太細~
 
我回禮比小朋友的禮物有果汁,零食,
 
仲有男仔係迷你籃球架同籃球仔~
 
女仔係吹泡泡槍~好靚架~係我38媽媽幫我係灣仔D玩具鋪搵~
 
仲好平~廿蚊就有一個~好過淘寶~
 
仲有little k 介紹D泡芙~
 

 
還有係元朗訂左D走地汽球送比D小朋友~



 
我係淘寶訂D汽球痴上玻璃~

 
Anki 看似想入禮物,其實攪攪震~


 
我發現Anki好怕呢個識響嘅玩具~佢個樣幾驚~


 
真係好好朋友架佢地~



 
野食方面,衰架~心急,訂左,比多小小原來有間仲正~
 
呢間唔係唔好~係普通左D,仲食唔哂~
 
如果用同樣價錢訂果間~我滿意好多~

 
人未來~我就餵佢食野~佢好似好大爺咁等人黎~

 
最開心收禮物~


 
無預咩遊戲~因為會所有遊戲室,我只帶地墊去玩~
 
都有比Anki玩呢個傳統遊戲~

 
媽媽要等前面清場先比佢行~XDD

 
最後揀左計算機~我調位都係揀返呢個~



 
蛋糕都好滿意~因為上面D野可以返屋企洗乾淨擺設~
 
個蛋糕好靚~最攪笑個個都影,係影蛋糕~




 
呢段時間Anki已經好摟計~睇佢好似我要走呀咁~







 
不過就洗死我~

 
 


 
終於有得訓~

 
最後真係好唔捨得拆~~~都要拆架啦~

 
大家都一起幫手拆~~感恩~

 
突然D小朋友好開心咁玩~~~

 
最後好感恩呢個生日會真係好開心~
 
感恩好多人幫手報置~~其實下次我一定等Anki大左知道咩係生日先攪~~

沒有留言: