關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年4月7日 星期一

Anki 正日生日,一歲了~圓華薈廚



明天就係Anki 13個月了,我現在先打上個月的事~
 
 
我無揀正日開生日會~揀左星期日~
 
 
因為就返哥哥同來賓都可以來到~
 
 
而正日,因為天氣都唔係太好~
 
原本節目去赤柱,最後唔想去了~
 
揀返4年前情人節的地方~
 
呢間野係深井果頭~叫圓華薈廚,
 
一間唔會好迫人,好舒服同味道都有質數同價錢唔貴嘅餐廳~
 
因有海境,有人問我係咪去了山頂~~XDDD
 
Anki 坐私家椅,因為呢間野無BB椅的~
 
對住D燭光好感興趣~其實我好少同Anki去D寧靜嘅餐廳~
 
因為有時佢興奮會叫起來~有時真係好無奈架~~~
 
呢度總算唔會遭白眼吧~~~
 
因為餐廳所有侍應都好好,連老闆娘都會來傾下,逗下Anki,
 
仲好主動同我影相~不過只有一位年紀較大~
 
真的懂我用我們嘅大眼仔相機~我仲見到佢測光~HEHE~
 
因為我用了定焦,好多時太近都只對焦一個人~
 
 
呢日食左成兩個幾鐘~~味道好好~份量又夠~
 
Anki 大左,時時整D古靈精怪嘅樣~
 
現在嘅佢好識氹人開心~我愛死了~~~
 
不過大左,係食方面愈來愈大挑戰,
 
感恩嘅係佢好訓得~~所以仲有長肉~~~


 
突然落幕嘅Anki

 
點虫虫~~

 
開餐都睇到實架~不過成日食到含住啖飯想點???
 
 
飲水後就會呀一聲~






食飽飽,跟餐甜品都好正~係有D杏仁味嘅芝士蛋糕~
 
見我們唱生日歌開心到拍手~
叔叔真係影得好靚張相~
 


 
 
許願,好行嘅願望~
 
 
 
Anki搶住食~~個頭伸到前一前~
 


 
 
食飽飽仲可以出去行下,睇下青衣個境~
 
 
返去後就要準備第日的生日會了~累~~~

1 則留言: