關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年12月8日 星期日

我返黎啦~

哇~不經不覺我好耐無打~
 
一來,Anki病了~到現在都仲第二次病,
 
老公放大假差不多日日去街~
 
又去了旅行,但我旅行又病了~
 
總知,我驚我就來唔記得寫返底~
 
而且仲有我近來有個朋友搵我幫手做網上賣衫~
 
到現在都未得閒交功課~~Anki痴身到爆~
 
真係好好好想有多D時間比我開住電腦做事~
 
好想寫blog,好想比相人~
 
我都忘了寫到邊日了~
 
 
就由去旅行前幾日寫返~
 
 
當Anki出完玫瑰疹,第一次返娘家~
 
二舅父同大E媽就來探B~
 
八姑婆去日本仲買了幾本發聲書仔~
 
有日文發音~XDD
 
病好的Anki都好摟計~現在日日都喊,無情情都會大喊~
 
唔見我又喊,特別係夜晚~~真係又甜又心煩~
 
Anki聖誕有聖誕有飾物了~大E媽買比Anki架~
 
我現在開始無點幫佢入貨~因為太多唔岩著~
 
而且當我執出黎覺得勁浪費~
 
所以ANKI無咁多靚衫架啦~
 
我要多D時間煮好野比佢食~哈哈~
 




 
星期四都係去見一見醫生好D,始終要去旅行~
 
順便影一影聖誕燈飾~
 
1881好差,唔靚,好大陞FEEL
 
 
 




 
星期五去屯門hea,真係好鐘意閒日去屯門~
 
同老公一起~屯門始終係我由細到大的地方~
 
而且閒日唔會好多人~大陸人另計~

 
可愛的豬蕎蕎~



 
下一篇開始可以打我第一次去旅行但好想家~~~
 
唉~~~~
 

沒有留言: