關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2013年12月18日 星期三

Anki第一次出門,台灣之旅 DAY 1 8M 17W

要記底啦!去台灣第一日~我們搭9:50分機,
 
一早執埋野~Anki唔食奶住就同佢換衫出門~
 
原本想7:00就搭的士~
 
最後7:30先上~
 
不過好快半個鐘多D就到~
 
哇~機場勁多人~~我們死蠢,頭頭去排隊,我一早講有條隊唔使排架~
 
我老公又唔信我~之後入境個哥哥叫我呢邊~仲問我去台北~
 
好冷喎,小心睇住BB,又同BB講玩得開心D~
 
之後又順利過哂搵野食~坐底已經即開奶~
 
食埋就去埋廁所就上機~又係優先上機~
 
我們無帶BB車~好彩無~因為我真係唔會用~
 
上到機,空姐就問我需要BB籃嗎?
 
去程係好好服務架~全程仲有個細Anki嘅BB~
 
佢地仲一齊傾BB話,你眼望我眼~笑死人~~
 

 
哇~~比哂你坐啦><
 
原本我無想過有得訓,因為裝上半個鐘~但我見人地都要~
 
空姐又好樂意~所以我裝啦~HEHE~
 
如果大D~就無得訓~
 
因為呢個籃係勁細~但Anki訓上去佢又好可愛~
 
佢又望實D空姐~





點會坐定定呀~我無點食野~
 
 
個餐唔好食~老公忘了攞BB餐落機,無左份禮物~

 
係咁同對面BBHIHIHI~~

 
我們用了酒店接機服務~我都唔搵的士~
 
因為差幾十蚊~我唔想費神~
 
而呢間車都好舒服~又靜,司機唔會係咁講野~
 
 
原本要三點先上房,但我們要執一執野~又要餵奶~
 
當係食完枝奶,好人姐姐話比我們上房先~
 
太感恩了~
 
入到去有兩粒朱古力係度~不過我無食~
 
Anki就好開心係咁玩~~~
 


 
休息一陣就出去搵食~
 
由於今次食hea遊~我們揀左丹迪大安店~
 
貪佢近永康街~
 
仲咁岩呢日大安森林公園第一日通車~全線免費一個月~
 
仲要入口係正側~一個站就到東門~
 
但其實之後幾日我同老公回程鐘意係上面步行,因唔使7又上又落~
 
仲涼涼地好舒服~

 
Anki一出門口就有人撩佢啦~
 


 
呢日好多電視台係呢條線報導~又多人來搭~
 
好多人係站影相~


 
今次去度小月~已經無之前咁好味~因為想不到食咩~
 
要等位,台灣人真係好好~一入去就扶我坐底~

 
見佢DBB椅好污濁咁~好彩我帶定呢條野~
 
臨出發係淘寶訂架~
 
一攞出黎就好足目~
 

 

 
明明好大條路,但不停有人影相,D人都唔會行中間~

 
我們用另一個出口~點知要行大圈,不過當欣賞大安林森公園~

 
再餵糊仔後休息就出發去胡同~
 
不過下大雨~
 
我們去4号店~
 
其實幾好食~可惜我個肚右邊係一直忍忍作痛~
 
我就忍忍忍~食又食唔多~
 
總之呢個旅程興幸係我有病唔係個囡~




 
全程不定有人燒比你~仲好快又食
好快又食~


 
我忍不住話你比佢食多D得架啦~
 
最後呢餐都唔平~埋單7百蚊港元~


 
去埋師大買野~老公買了呢樣回酒店~
 
就係呢個時間~我有位舊客人關心我問我點~
 
我話肚好痛,佢搵左佢台灣朋友帶我睇醫生~
 
佢帶我去台大醫院~
 
我初時好怕~總算溝通到~佢話我腸胃炎~
 
開左藥,雖然都無用~但都至少知道唔係大事~
 
我真係好感恩有人義務幫忙~
 
我十一點去到十二點已經走得~
 
台灣醫院同香港真係好唔同~
 
好快有得睇~就算唔係台灣人都收費一樣~
 
而且佢地好自律~

 
攪掂完BB就等老公睇住我朋友個朋友車我去睇醫生~
 
真係感謝主~
 

 


沒有留言: