關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年11月11日 星期三

我的生日 2015

又大一歲,又老一年!只能講時間過得太快!

不過,有小寶貝係身邊,老都算啦!都叫做人地呀媽呀!

11月近中了!而家先打9月的生日!嘻!就來忘記左有咩發生了!

呢日正日係中秋節前一日,老公同我去攞蛋糕,比我發現係花形蛋糕!

原來美心都出左呢款蛋糕!老公都幾有心思呀!雖然平時吵吵架!

但大時大節總放我第一位!

由於呢日好夜先回家!返到屋企啦啦聲食蛋糕!

Anki見到個蛋糕好開心!次次有蛋糕,佢都會好平靜等待媽咪我

係佢隻碟放上蛋糕!!然後好滿足咁食!

雖然蛋糕唔算好好味!不過外表滿分了!




第二日,中秋節正日!我之前就提意我生日上去山頂睇3D館!

係前一星期得知原來生日免費!咁就即係150三個人!好抵呀!

我地大約3點出發!經過有食鬼活動!Anki走入去跑黎跑去!



呢個3D館真係幾多野影架!仲無咩人!


















入左去都個幾鐘!之後返返車攞BB凳去餐廳食飯!

呢日老公一早訂左阿甘蝦!

佢無啦啦係車尾攞左紮花出來,叫Anki送比我!

之後幾日Anki耐唔耐就話送花比我,又同我講生日快樂!

真係比佢笑死!見到花就話送比我!


雖然成日都覺花好貴,又放唔耐!但依然收到果刻係好開心!

今次D花好香!真係好鐘意!



阿甘蝦地方都幾窄!但服務都幾好!

而且窗口位好浪漫呀!呢餐真係幾浪漫!

事關第一年同老公拍拖,係尖東行海傍,睇住幻彩咩香江!真係已經唔記得咩名!

呢日,我同佢仲埋女兒係山項睇!而中環又多左摩天輪,

真係幾靚!


野食方面都好好味!而上甜品,老公一早講係慶祝生日!

佢地會要主角起身,接受佢地唱歌同祝福!

咁當然我咁怕醜都幾咁無奈!






好鐘意Anki成日都同我好似咁!佢就係小YUKI!



到走了!行去另一邊睇下有無燈迷,答案係無!

而因覺得夜境好靚,有一對男女主動幫我們影相,

仲影得好漂亮!好多謝你們!


呢日真係好開心!我生日願望好簡單

只想身邊人都過得好!知足常樂!

  

https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: