關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年11月13日 星期四

10月生活加KITTY農場

我快手寫就可以寫遊記了~
 
我同KITTY農場好近,我聽講好細無咩野玩~
 
但去過佢又有DIY又有羊餵,而且餵係好開放架~
 
D羊又唔臭,農場嘅人好好心機打理
 
我唔識,原來D草跌左落地就唔好餵,有人提我先知,
 
sorry羊羊,下次我都會教Anki,咁呢度已經睇出農場的人有幾愛呢個農場!
 
如果大D仲可以參加佢地DIY嘅活動!
 
呢日我一早去唔多人!不過好曬,
 
Anki佢最怕動物,應該係佢又怕又愛,
 
見到動物就走埋去,但動物一郁佢又驚到返轉頭!
 
但佢第一次去餵羊,真係無手震,佢見住隻羊食草開心到拍哂手!
 












 
奸笑樣,其實Anki好奸





 
 



 
呢日去左參觀幼稚園,



 
第5堂,Anki成日都好主動做小老師~


 
貪靚係女仔天性~~睇佢就知啦~
 

 
同名的小QQ,唔肯比Anki拖,Anki真係無哂癮,XDD

 
Anki除愛巧虎,第二應該係anpanman啦~
 
所以舅佢地去旅行都一定帶比佢~

 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb
 
 

沒有留言: