關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年7月25日 星期五

5月17-5月18日 家庭聚 第二次外影

換過部壞電腦,感覺好順暢,
 
要記錄2個月前的事,好彩有偉大私面書,
 
我最順手放面書,如果呢度都咁順手就好了,
 
去完旅行休息半日就同美國返黎的姑姐聚,
 
連續2日都可以見面,第一次見蕎B,
 
而蕎B又可以同表哥表姐玩~
 
我自問,蕎B超順得人,好小發脾氣,呢樣真真係要讚佢,
 
而且勁愛群體生活,好鐘意同小朋友玩,
 
所以我出親去聚會都可以好輕鬆食蚊蚊,不過都有例外架,
 
都好感恩架啦~
 
睇D相,表哥好cool呀,佢只好自己右又攪左又攪,
 
不過表哥都無抗拒,仲見Anki跌左玩具同佢執返,
 
表哥好叻,識好多詞語,我好擔心Anki講野,
 
不過,現在Anki已經可以成日跟我講野,暫時還放下心頭大石,
 
 
 
 



 




 
Anki坐呢架車,又驚,佢好巴喳,佢叔婆同E媽同佢講,
 
佢扶住架車企起身咩呀!!!雖好無禮,但佢人仔細細巴巴喳喳,
 
果然似媽媽~^^
 
 
第二日中午就去影相,相約上次個攝影師,
 
 話咁又收相了~

 

明明排好哂,出到黎又亂哂~
 
呢日其實落左好耐雨,呀禮話如果出到黎都落就改期,
 
呢點佢真係好好,好多都唔會出到黎先改,而且佢都幾full,
 
另外收相後我都好想再約佢影,不過有D心郁郁搵第二個,
 
小檸媽果個暫時都好合心意, 
 
睇相,呢日正正落完雨,感恩只係陰天微雨,
 
令到一大篇草地無人,私人花園咁,幾爽,
 

 
第一次影,Anki病,好小笑,今次,時間正正下午,唔使一早起身,
 
好易就笑,好多靚相,禮足足執左51張比我,之前得36張,盞左^^



 
第一張無執但都好美,Anki表情好有趣
 





 
岩岩影到隻蝴蝶

 
成地都係花,搵左一朶放係Anki個頭上


 
又係被攝日影師捨棄的一張有趣相,
 
Anki唔鐘意濕濕草地,
 
雖有野墊都唔舒服,
 
呢輯相後我套衫都唔要得了~





 
下面4張都係被捨棄,我都好愛,好自然



 
呢張Anki好愛我!!


 
齊齊肉緊相,禮影得我唔會好醜,我自己影過個樣好怪



 
呢張可能Anki唔笑了,但爸爸交足戲




 
 



 
Anki好唔鐘意草地,XDDD
 
呢張超正


 
夜晚就同姑姐再食海鮮
 
好正~~~Anki食飯無心機我同3哥女友輪流餵比新鮮感佢
 
 

 
佢今日見咁多大人,竟然怕怕


 
呢日佢竟然主動錫3哥女友,佢現在除了我
 
最鍾意痴2佬3佬女友
 
而大舅父都係第一,3佬成日同佢玩都唔痴~XDDD
 


2 則留言:

文大小姐 提到...

我要留言~~~

文大小姐 提到...

ANKI好合作呀, 真係好羨慕!!!!!