關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年6月4日 星期三

anki 14 個月京阪神之旅day 3 京都梅田

來到第三日,係一星期前就係崗本網約好時間,
 
咁遲先book係諗緊好唔好著和服同天氣,
 
最後老公話唔好改啦!換來風和日麗的天氣,
 
感謝神!呢日比昨日更早,7點就要到酒店早餐了,
 
anki大概未訓醒,都唔係好肯食早餐,
 
上房塞枝奶比佢就出發,搭車已經係咁訓,
 
我們去搭地下鐵先,佢呢個時候比我攪醒左
 



 
架lift好窄

之後就要出去搭jr啦!其實都好易搵lift,比想像中唔難搭車!
 
 
第一次跟果個月台,原來轉左~我仲係度坐住等黎影相


 
有段故,我們同搭車要揀定有優先嘅車廂,前面有5個外國人,
 
入車廂原本佢地坐左5個優先坐我同老公要分開坐,
 
點知有個日本伯會指住優先坐個牌,佢地又唔明就5個人迫4個位,
 
我同老公變了可以一齊坐,哈哈!
 
一上車就訓了,呢一教訓得好耐,已到京都車站,出站搵車搭,
 
因為蕎b仲訓緊,得巴士可以唔使整醒佢,呢日都係咁多人,
 
遇上學校旅行,我們成日以為要買票,因我們只去一個地點,
 
所以唔諗住買pass,記錯左應該上車比,最後老公唔搵直接買2 張pass,
 
其實原本諗住走係搭的士,咁就變左來回搭巴士,上巴士勁多人,
 
咁岩bb車無得泊一邊,好辛苦先捱完一程車,d人又上又落,
 
我們都企正後面,到落車又無人點讓,
 
好彩有伯伯幫我抬下車,我回程時講定一前一後企。

 
 
 
去到好熱,我諗我會唔會濕哂,出門忘了帶多套內衣,
 
我book時間1230,原本諗住1030到,
 
最後到達係1115,我只好提早去換衫先食野,好彩都可以,
 
其實佢都無睇我有冇預約
 

 
蕎b經過上車落車行石路都無醒過

 
我快揀衫,其實揀好衫就好快,
 
換衫前會叫去洗手間先,著都好快,
 
set原本500yen有3種髮型,但都係好唔靚果種,
 
所以我一早影定d髮型去揀自選髮型都係加多600yen,
 
我覺得係唔慳得架!靚好多!
 
穿上和服時都好怕唔靚,

但一件一件穿上原來真係好美,好有著掛果種氣質,
 
我又唔覺好緊同行路好辛苦,可能佢叫我吸氣時無做,
 
同之後抱呀女好似腰位鬆左dd走左dd位,
 
我行全程都無點出汗,可能係有風,
 
著和服又好爽啊!對鞋都好舒服。
 
換完影埋相佢都唔醒,我同佢換埋片先醒,
 
之後去醫肚,成個變身過程一個鍾攪掂。
 

 
崗本個境都唔錯架~佢仲會影一張放係佢個網度~去返果日搵返就見到~




 
今次食懷石料理揀了日月奄,係網上好評餐廳之一,
 
老公就話點解食豆腐,人地京都出名豆腐呀麻,
 
好開心影左幾張一家三口相,蕎b都係做佢親善大使周圍撩人,
 
我比d豆腐蛋佢食好彩都肯食大半碗飯!

 


 
好彩果左90,原來都有D迫爆感~


 
 
之後就行上清水寺,原本真係和服體驗架咋,
 
最後老公都肯抬三條樓梯同我行清水寺影相,
 
入到去其實係無障礙架!日本算係咁啦!影左好多相,
 
可惜蕎b還未識行,原本係我幻想佢可以係度自己行嘅相,
 
只好望下次旅行再帶佢玩啦!
 












 
 
影完呢張相就返去換衫,好唔捨得呀!

老公叫我唔好洗頭啊,係呀!又真係幾靚嘅!
 
換完搭巴士等第3架先有位,好彩仲有位坐,

 
 
之後食正野,呢間野問左2次先識去,
 
要行地下街,但真係太好味,一定要試!
 




之後去左梅田空中花園,行好遠架,
 
上面好靚,如攞bb車要搵人帶去搭lift,
 
好睇有日本婆婆幫忙,佢仲係咁鍚蕎b,
 
不過我們無一張相係順利,有班韓國後生仔女攞手機打燈幫我們影,
 
雖然都係模,但我都好鐘意!
 
 
之後無啦啦肚痛,搭車回酒店先,嘻嘻,
 

 
之後去食章魚丸同4天王,2樣都好好味!
 

回味Anki旅行blog

 
 
 
 

沒有留言: